Sider

read it, hate it, love it. i don't care.

fredag 23. september 2011

Liitt planer for helga?

Hmm. det står på værnettsiden at det blit sånn 13-14 grader, hele helgen, så da må vi prøve å få komt ut på vannet med wakeboardet... Og så få tatt den her piercingen. <3
Siden, det er liksom last chanse, eller vi kan jo for all del holde på i høstferien også, trot vi holdt på til oktober i fjord xP Men jeg begynte jo på wakeboard i år, så det blir litt spennende å se om jeg kommer meg opp igjen liksom xP For jeg kan egentlig drive på ganske lenge når jeg først har komt meg opp, og så ville det vært så sykt rått å lære seg å hoppe på bølgene..!

Men hallo, jeg må le :)

Surfer på veien

Vann

tb.no*

Men no skal e gjøra leksu. neida. men jeg skal gjøre litt lekser... NESTEN FERDIG..! :D

Ingen kommentarer: