Sider

read it, hate it, love it. i don't care.

torsdag 20. oktober 2011

kun for mig

Thihi, ^ le tittel er en sang som ikke passer livet mitt, som det er nå, men åh, digger bassen :) assa, jeg pleier merkelig nok å høre på sanger som passer til humøret mitt. Er jeg lei meg pga en,  hører jeg sikkert på fuck deg av sichelle, eller someone like you er jeg happy så går det i dubstep, meeeen det gjør det egentlig uansett hva.
Kun for mig handler jo om en som ikke trenger han lenger, "nu spiller musikken kun for mig".
Øhmm, det der var vel dagens mening om noe helt uviktigt?

 Nå, skal jeg på trening om et kvarter faktisk, OI som tiden flyr! for 5 min siden var den liksom 16.58 eller no. 


'

Måtte vel slenge med 2?

PÅ skola har vi bokprat noe jeg irriterer meg over. Det er bare ALDRI bra bøker? Men i år var Regine - boken der. Veit at den ikke heter det, men den der, En ung jentes siste ord. Husker nemlig ikke heeelt tittelen, men jeg tenkte først, at ok, øhmm. skal jeg liksom lese i den boka 30 min hver dag? Og så tvang jeg megselv til å lese litt og nå ligger jeg kanskje 40 sider foran ingrid stakkar.. ho hadde ikke begynt engang ho! xD 

jeg klarer ikke legge boken fra meg, så da er den bra. Jeg har lest ut 2 bøker fra før av, i hele mitt liv, og ellers har bøker vært 'DRITkjedelige. SUPER Bok. men hater ellers å lese bøker. det var derfor jeg var SÅÅÅÅÅÅÅ OPTIMISTISK! når jeg fikk vite vi skulle lese hver dag.. -.-'

SNAKKES 

1 kommentar:

Hilde sa...

Gratulerer :) <3