Sider

read it, hate it, love it. i don't care.

onsdag 26. oktober 2011

to wear or not to wear?

Heihei :)

hmm, planen for idag, var å overleve skolen, stikke til hol og møte verdens beste, meeen det blei til cupcakes.
Nå sitter jeg bare og halvsover foran pc-en, med musikk på høytalerne. Fant fake-piercingen min!! Se vekk fra tittelen liksom, jeg har ikke tenkt å gå med fake piercing i trynet til vanlig ass! Jeg vil heller kalle det,, accezorie ;)
Det er litt kult da. men er ikke for glad i tryne-piercings. Sånn nase-ting, på siden, sånn som christina Aguilera hadde, (har?) eller sånn fake som jeg har da. kan være tøft. Men ellers så er jeg veldig for piercing i navelen, men jeg får ikke lov av mamma, men pappa syntes det er gret. ---så lenge mamma syntes det. Faen heller, da må jeg ta saken i egne hender og stikke til sarpsborg sjæl! jaja, det er tattoo-shops i Tønsberg, men sarpsborg virker bare bedre. MYE bedre. ;)




Åh gleder meg til juleballet! vet ikke om jeg skal ha ny kjole, eller bruke den siste jeg har kjøpt. Har brukt den en gang før? jaja, kjøpte den i sommerferien så det er ikke så ille. Men det er bare en syykt fin kjole jeg viiiil ha..! Og digger fargen! Den finns seff i flere farger, men det fins mange blånyanser right? og den der er bare helt konge. 

NEI, skal gjøre ferdig matten. Pappa har gitt meg svarene på mail ass.. :D Thank God for mattegenier. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var litt tøft da :D