Sider

read it, hate it, love it. i don't care.

fredag 28. oktober 2011

I love boys

Hei :)

^-- assa, seff elsker jeg jenter og, vi snakker vennemåten her, men åh, det er 1000 ganger chillere å henge med gutter..! Når jeg liksom er med folk er det liksom gutter... Og jenter da, men det er basicly jentekveld & sånt! Veit da faen hva mamma sier til at jeg joiner guttekveld. natting går liksom under jentekveld og, -ehm, ikke noe som heter guttekveld men ANYWAYS, nå spora jeg av..!

Det jeg egentlig skulle var å gi en oppdatering. På Torelietreninga skada Anne beinet sitt :/ <3 daaakar. :(
Og jeg skulle lære meg kork, cork*? uansett, så landa jeg passe bra den ene gangen, men faila 100, så jeg landa sidelengs? og fikk dene ene foten til å dytte den andre i en sånn skjeiv retning? jeg landa skjeivt med den, men den andre foten forstæærka det bare :P Fyttihelvette, var like før jeg spydde, det gjorde pissvondt. og jeg kunne ikke la være med å tenke,, Yeeeeess, krykker og gips på meg, sweet jesus liksom. men neida, jeg var ikke så heldig jeg, skulle bare slippe unna med en forslått ankel... JEG SLÅR MEG JO ALDRI NO HARDT! >:| not happy baot' it. Hallo, folk knekker jo halve kroppen, 24/7, og så kommer jeg da, skrubbsår! -har ikke noe bedre å skryte av? nei dagens samfunn er helt for jævlig. vi sykler med hjelm, lander på bigairbags og tjukkaser... neida, men legevakten må ha jævlig lite å gjøre?

Kom nettopp hjem etter å ha hengt med Thi og Henrik. Vi møtte Serinepusen, og Jørgen,,. Så nå chiller jeg i senga med sånne skikkelig boble-tyggis i kjeften <3 tror du jeg sitter og prøver å lage gedigne tyggis-bobler? :D

m.

Ingen kommentarer: